Split billing

Automatische herfacturatie en terugbetaling

HEBBEN UW MEDEWERKERS EEN ELEKTRISCHE BEDRIJFSWAGEN EN EEN LAADPAAL THUIS?

1 - Wij monitoren de laadpalen

De elektrische laadpalen worden online beheerd, zodat wij alle transacties kunnen bekijken en hun goede werking kunnen controleren. De laadpaal is toegankelijk voor het publiek, is in de laadapplicaties niet te zien.

2 - Wij verzamelen de gegevens

Elke maand verzamelen we de laadbeurten die met de EZCharge-kaart van het bedrijf zijn gedaan bij de laadpaal thuis.

3 - Verzenden van gedetailleerde gebruikscijfers

Ons platform genereert elke maand een overzicht van de laadsessies, dat rechtstreeks naar de werknemer wordt gestuurd.

4 - Facturatie/ geautomatiseerde terugbetaling

Wij zorgen voor alles. Wij factureren de werkgever maandelijks voor de uitgevoerde sessies en betalen de werknemer elke maand terug.

Aan deze laadpaal opladen moet met een kaart voor publiek laden van EZCharge gebeuren. Gebruikt uw bedrijf laadkaarten van een andere operator? Waarom maakt u uw leven niet eenvoudiger door de onze te gebruiken?

SPLIT BILLING CORPORATE

Gereserveerd voor bedrijven
120 €/jaar
  • Online monitoring van de laadpaal
  • Geautomatiseerde terugbetaling tegen het CREG-tarief
  • Maandelijkse facturatie aan de werkgever (factuur met alle laadsessies die de werknemer heeft gedaan)
  • Abonnement op naam van het bedrijf
  • Automatische maandelijkse terugbetaling door EZCharge op de rekening van de werknemer
  • Thuis opladen met een EZCharge-mobiliteitskaart

Voor deze formule is een laadkaart van EZCharge vereist, die niet bij dit abonnement is inbegrepen.

Hoe werkt het?

Laad op met de EZCharge-kaart bij uw laadpaal thuis. De laadpaal communiceert met EZCharge.

De werkgever ontvangt een factuur van EZCharge voor de thuislaadsessies.

De werkgever betaalt de factuur en EZCharge betaalt u de thuislaadsessies terug op uw privérekening.

Hulp nodig?

Wij zijn er voor u!

Wij verontschuldigen ons voor het feit dat onze telefoonlijn niet altijd beschikbaar is. Voor een snelle en efficiënte verwerking raden wij u aan onze online formulieren te gebruiken. Dit stelt ons in staat om:

  • Uw verzoek door te verwijzen naar de juiste dienst,
  • Noodsituaties voorrang te geven,
  • U sneller en nauwkeuriger antwoord te geven.

Vergeet niet uw spamberichten te controleren: Onze antwoorden kunnen soms daar belanden.